Infolinia NFZ dot. KORONAWIRUSA dla osób niesłyszących

Telefoniczna Informacja Pacjenta NFZ także dla osób z niepełnosprawnością słuchu

Dostępność infolinii Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP – wspólna infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Rzecznika Praw Pacjenta), działająca pod numerem 800-190-590, dostępna jest także dla osób z niepełnosprawnością słuchu.

Konsultantka, która posługuje się językiem migowym jest dostępna we wszystkie dni robocze od godz. 8.00 do 16.00.

Rozmowa odbywa się poprzez wideo-czat. Poza wskazanymi powyżej godzinami oraz w dni inne niż robocze, kontakt z TIP możliwy jest drogą mailową (tip@nfz.gov.pl) lub ewentualnie poprzez czat tekstowy z konsultantem TIP – kontakt dostępny pod adresem → https://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *