Deklaracja dostępności
Data publikacji strony internetowej: 2019-09-19. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-02-22.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
- Dla informacji brak właściwej relacji,
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
- Treści spod kursora nie spełniają trzech głównych wymagań,
- Linki prowadzące do dokumentów do pobrania nie zawierają nformacji o formacie,
- Na stronie brak możliwości zlokalizowania podstron na wiele sposobów.
Wyłączenia:
- opublikowane materiały wideo zostały wytworzone przez inne podmioty,
- część opublikowanychy na stronie internetowej materiałów nie zostało wytworzonych przez GOPS w Borkach.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-04-12.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-03-27.
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Katarzyna Dudzińska, gops@gminaborki.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (81)857-42-77. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borkach, ul. Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki
- W budynku znajdują się 2 wejścia. Brak podjazdu dla wózków.
- Brak windy. Schody i korytarze spełniają normy szerokości. Schody mają spocznik.
- Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- Jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
- Brak możliwości wstępu z psem asystującym.
- Jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Można zamówić tłumacza języka migowego przed wizytą.
- Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
- Jest możliwość wyjścia do osoby z niepełnosprawnościami.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.